Monday, September 06, 2010

NUR HAYATUL HUSNA :))




DEKNA , DEKNA , DEKNA .. wehh aku sayang kau doe :D aku rasa kau lebih better dari dia :'( , memang kau ta banyak mulut cm dia , memang kau ta best cam dia , memang kau ta gedik cm dia , memang kau ................................ semua yg ada kat dia , kau tade .
walaupon kau macam 2 tapi kau ta pernah pon saket kan aty aku , kau ta pernah pon nak maki2 aku , lebih baik berkawan dgn orang macam kau berbanding berkawan dgn orang yg banyak mulut cm dia . OKAY DAH TANAK KUTUK DIA DAH .. uhrmmm , dalam dunia neh banyak sgt ragam manusia kan , kita boleh tgk dengan jelas , tapi kadang2 tu kita sendiri ta tahu diri kita macam mana -,- tade kene mengene ! bieee , aku sayang kau sangat2 doe , aku dah mula kenal kau , hope kau ta pernah berubah :)) iloveyousomuch dekna !