Sunday, September 12, 2010

syok nyaa raya

raya kedua and raya ketiga , aku ada art rumah mak ngah aku , a lot of kerje yg aku buat , petik buah kelapa , rambutan , bakr bbq and ikan keli , lepak2 dengan kezan yg lain , bet sangat kat sini , raya kedua bakar sate , ayam and udang . hari raya ketiga plak bakar sosej dengan bende ape tah , yang wana merah tuh -.- . bila dah siap bakar , makan ramai2 , part neh ar yg best sebab dapat gelak ketawa . heee . hari ni mak ayah and adek2 aku da balek KL , tggl akak aku dgn aku jea kat sini , maybe esok or hari khamis kott baru balek , yeaaaaahhh , boleh aku jalan2 kat johor neh , cehh . ouh yeah . nak tahu tak . ada orang baru yng akan masok dalam keluarga makngah . nama dia hannah nur aisyah ! hai biee comel , uhrmmm ... eh , duduk dekat sini asyk makan rambutan jea , sedap . suara pon cm dah tade , saket tekak wehh , haha . neh jea kott pengalaman aku dekat sini , ta banyak mana pon , ta sabar nak balText Colorek KL . nak jumpa daniel ! RIIIIIIIIINDUUUUUUUUUUUUU