Wednesday, October 13, 2010

aku terharuu

wait a minutes , sebelum tuh aku nak cakap , yg aku rindue daniel tahap gaban 
okay , terharu pasal ape ? uhrmmmm . nak tahu ta , saya dah berbaik dengan  FAZIEHA ! haha terkejot ta ? ta eh ? memang laa ta terkejot sebab korang ta rasa ape yang aku rasa . hehe . dala tadi excited gilaa datang sekolah , maklumlah rindue kawan2 . hehe . action jea kamu .
tadi faz cakap yang dia takut kalau bende yang sebelum neh terjadi balek .
i was actually afraid if bende yg sebelum neh berlaku lagi .
kekadang manusia neh bukan berpegang pada janji kan ? so di antara kita kenelah saling maaf bermaafan .
cehhh , tasha dah pandai dah sekarang , hehe .
bukan nak cakap apelah en . bende dah betul . saya pon ta berpegang pada janji . cehh mengaku bhaii .
haha , ape hal dengan aku neh ? asyk nak gelak jea .
okay dah ta gelak da . wehh aku terharu neh , terharu taw , 
tapi rindue aku dekat pajak ta hilang lagi ouh , sebab . aku ta tahu kenapa aku ta semesra alam , hehe . ta semesra macam dulu laa , tapelah , maybe i was nervous to respond to you like before , 
thank god sebab jadikan kami bersatu kembali