Saturday, October 16, 2010

dari celah mana kau datang ?

017927. . . .
aku dah cukup baik sebab ta jual number kau 

aku tatahu neh number sape , dia call aku . and pada mulanya aku tanak angkat . tapi oleh sebab dia dah call aku sampai 3 kaly , akhirnya aku ambil keputusan untuk jawab . bilaa aku dah jawab . asal kau ta cakap ahh bodoh ? kol punya ar banyak kali sampai aku nak buat kerja pon susah .
bilaa dia ta cakap ape2 aku tekan merah . then dia call lagi , aku pon jawab . bila aku jawab and aku cakap sape neh , dia langsung tanak bersuara . ape motif kau , call aku bagai nak rak pas 2 tanak bercakap ?
so aku amik keputusan , aku biarkan jea dia call dan call . then dia anta mesej . neh bella kea ?
aku balas . TA . then dy balas balek dy cakap TA? and aku actually malas nak layan budak yang aku ta kenal , so aku ta reply mesej dy . then korang tahu ta dia anta ape dekat aku ? dia cakap AWAK PERNAH SURUH SAYA BUKAK RED TUBE , AWAK ANTA GAMBA &*%$#@! DEKAT SAYA THEN SAYA ANTA GAMBA @#!$%^&% SAYA DEKAT AWAK .
ehh wtf ? ta tahu malu kea ? kau da ar salah number pas 2 nak cakap lucah2 dekat aku then aku pon balas , aku cakap BABI GILAA KAU NEH ? KAU DAH SALAH NUMBER PAS 2 KAU CAKAP BENDE TA SUCI NEH DEKAT AKU . KAU INGAT AKU BATAK SANGAT KEA DENGAN @##$%^^$ KAU TUH !
then dia balas . SIOT JEA , ELEH AKU BAGI AKU PUNYA @##$^^%$ KAU NAK JUGAK EN ?
then aku ta reply , tiba2 dy anta mesej lagi . dy cakap KAU NEH TA PAYAH NAK KENCING AKU ARGH , KAU ARABELLA KAN ?
then aku pon balas aku cakap , NAMA AKU INNA(aku tipue jea ) LAA BODOH , PERGI ARGH MAIN JAUH2 , AKU GELI LAA DENGAN KAU , DAH SALAH NUMBER PAS 2 MESEJ BENDE2 MACAM 2 , MALU LAA SIKIT WEHH .
then dy cakap RELAX LAA BRO , OKAY2 . SAYA MINTAK MAAF . U SKUNK NEH KAT MANA ? okay aku ta reply then dy call aku sampai lima belas kali . aku buat donno jea . aku geli laa dengan lelaki macam neh , dala wrong number and then mesej aku tiba2 . ta rasa malu kea wehh ?
bukan aku nak cakap aku neh baik sangat laa , tapi sekurang kurang nya kau jangan ar cakap bende2 neh .
mintak2 laa kau ta call aku lagi , geli wehh , geli tahu ta . rasa macam aku kene game pon ada .
jangan gangu life aku lagi , aku ta kenal kau , stop calling2 aku  !!!

fuck you laa lancau !