Saturday, October 16, 2010

hari yang sangat membosankan

gamba sekadar hiasan

boringlah hari nie , semuanya tanak lepak dengan aku ,
daniel main bola art padang . so dy ta dapat teman aku hari nie , 
aku call ieka and amy , dorank cakap dorank malas nak datang seksyen 7 .
ajak ayie lepak , dia cakap dia pon malas .; and lagipun dia ada masalah dengan ieka .
pening kepala dengar masalah dia . nak tolong sampai tak larat . so aku doakan jela supaya hubungan korang berdua kekal . amin . haha . baik sungguh natasha neh . kan kan ? ouhh terima kasih .
saya tahu saya baik , cukup2 jangan puji banyak2 . haha .
nasib baik kakak aku pandai bawak motor so pergi jalan2 sekejap dengan dia . 
punya ar cuak naik motor dengan dia . yela dia en kepeng sedangkan saya . gemok nak mampos .
(tapi tadelah gemok sangat . haha ^___^ lol )
nak tahu tak masa aku jalan2 naik motor tiba2 aku nampak mira . ohh no ! aku senyum dekat dia tapi dia jeling . ehhh kau ingat aku batak sangat kea dengan kau ? aku senyum sebab aku tanak muka aku jadi berkedut macam kau , hehe . 


p/s : gudluck untuk pasukan selangor , semoga berjaya ! chayok chayok .
jangan bagi peluang dekat orang singapore !!