Monday, October 25, 2010

kalau dah jodoh takan kemana .

saya akan simpan semua kenangan saya dengan awak <3

semuanya dah balik ke normal right ? just kita tanak kapel balek sebab tahun depan nak PMR kan ?
saya dah azam dalam hati saya , yang saya tak akan cari bf baru melainkan kalau awak cari gf baru .
kalau awak pergi UM selama 2 tahun , saya nak study betul betul , saya nak jadikan buku sebagai boyfriend saya , nak terbang sampai kat amerika . macam cerita LAGENDA BUDAK SETAN tuh haha .
insyaallah kalau ada jodoh  , kalau ada rezeki saya untuk hidup dengan awak dalam dunia neh , 
saya akan pertahankannya . so , ape yang saya mampu buat just bersabar and tengok jela pada takdir .

ingat tak lagu love story ? lagu yang saya cakap saya suka masa first time jumpa kan ?
ingat tak tasik seksyen 9 ? tempat kita dating masa first time right ?
ingat tak masa kita jumpa kura kura ? kita selamatkan kura kura tu right ?
ingat ta masa dekat lombong ? tempat first time kita tangkap gamba right ?
ingat ta mekdi sekyen 6 ? first time saya makan depan awak kan ?


banyaklah memory yang tersimpan dekat kepala otak saya pasal awak .
besok 26.10.2010 , 1 tahun 4 bulan kita kan ?
haha , taniah tasha and daniel sebab dah lama kapel .
huhu , saya gembira sangat2 sebab kenal dengan lelaki macam awak .

to be continued ......