Friday, October 29, 2010

koperasi punya cerita

today is friday , so macam biasa i have to go to koperasi untuk bertugas .
but harini cikgu lelaki yang ganti cikgu noraini bertugas ,. aku kenal cikgu lelaki tuh .
dia ada ajar kelas aku for two months kot . dia ajar subjek B.M because cikgu B.M kita orang ,
nak bersalin . my classmate panggil dia cikgu gigi sebab dia punya gigi macam tupai .
okay . straight to the title , tadi aku , alin , marsha and qusha jaga koperasi . kami jaga dengan agak kelam kabut sebab ramai student yang datang untuk membeli belah . tiba tiba wansha , putra , farhan and ramai lagi lah . 
aku kenal dorang semua so aku layan dengan semesra alam . budak lelaki tuh pulak kerje nak game cikgu tuh .
dorang nak perli perli cikgu tuh handsome lah padahal tak handsome pon -,-
masa tuh wansha bisik dekat telinga aku , aku tak dengar sangat dia cakap apa sebab terlalu bising , so 
aku rapatkan sikit kepala aku dekat dia . and and cikgu lelaki tuh pandang slek jeaa . aku buat dunno jelah .
then cikgu suoh dorang semua bla sebab dah abis masa , aku pon kemas koperasi sikit sikit .
dekna and illy plak tengah tunggu . so aku amik keputusan to go to mereka semua . 
tiba tiba cikgu tuh panggil aku . aku dah mula cuak sebab nanti dia ingat aku tak buat kerja .
then aku pon masuk koperasi balek . then tahu tak dia cakap apa ?
dia cakap macam nie 'natasha kau dengan budak lelaki tuh kenapa ? macam ada something jea ?
dia cakap dengan nada marah so aku melawan lah . aku cakap 'dorang tuh kwan saya jela . duduk rumah dekat2 . mak saya kenal dia (tipue jea )
then tahu tak cikgu tuh cakap ape ? dia cakap 'cikgu cakap jea kau jangan nak rapat rapat sangat dengan budak tuh , kau tuh perempuan , jaga maruah sikit .
woowww . siapa sebenanya cikgu nie ? balak aku ? suami aku ? ayah aku ?
aku biakn jea cikgu tuh membebel . lastly aku cakap so ? 
then aku bla macam tuh , bukan aku nak cakap aku neh kurang ajarlah .
but cikgu tuh yang naikan marah aku , aku bukan buat anak depan dia . bisik bisik macam tuh jea pon
nak cakap macam macam . huh -,- gatal lah kau cikgu !