Thursday, October 07, 2010

SORRY , SAYA TA RASA AWAK HEBAT -,-

okay , now aku nak tanya knp ada sesetengah orang tuh if nak tulis text or comment mesti dy punya ayat kene ada ejaan tambahan , like this ERMWW , AWAKK DAHWW MAKANWW , okay aku ta tahu macam mana dorank buat , and yang paling aku ta suka kalau ada org tulis like this ErMwW , aWaK dAhWw MaKaNwW ? okay sudah , sumpah aku ta suka tgk , yeah memang korank ta gangu life aku , but . ia nya mengelikan okay , 
aku tahu knp korank buat macam 2 ,  sebab korank rasa kalau korank guna short form korank hebat ,
or korank rasa kalau korank taip use uruf besar kecik korank rasa 2 moden ,
haha , a'ah memang look like moden tapi 2 untuk pandangan org SAKAI  jea okay ,
korank ta letih kea nak buat macam 2 everyday ?
haha , taya laa wehh , ianya ta merugikan ,
better stop it sebelum terlambat ,


AKU MINTAK MAAF OKAY KALAU ADA SOMEONE YANG TERASA ,
-,-