Saturday, October 23, 2010

swimming ,


tadi pegi swimming dengan dekna faez , ieka ayie , and my sayang .
macam macam kejadian yang berlaku
masa otw nak pergi aku tacing dengan daniel , sampai menangis . pas tu aku kene ceramah dengan dekna .
dekna cakap macam macam , sampai kata kata dia buat aku nangis . haha . tak tahu kenapa aku menangis teruk sangat , yeah dekna . kau tak rasa apa yang aku rasa . 
then masa naik bus aku duduk sebelah daniel , then aku cakap sorry . dia just cakap okay jea .
kami berdua duduk depan dekna and faiz , macam macam kami dengar apa yang dekna and faez cakap .
sweet bhai sekarang . tadi hujan faez letakkan beg faiz dekat atas kepala dekna .
yela en tanak dekna demam -,-
ouh , lupa something . masa nak pergi swimming kita orang singgah rumah ieka sebab ieka ngek tak bawak baju . ayie cakap mandie bogel jea tak payah pakai baju . haha . ieka kene jadi bahan .
pas 2 dah sampai dekat lokasi yang dinantikan . 
mula mula kami tengok dekat swimming pool tak ada orang . kami masuk dan bayar . 
selepas beberapa minit berseronok tiba tiba ada negro dua orang datang . masa dia datang kami semua terpegun . ouh bukan terpegun sebab mereka cantek , kami terpegun sebab mereka punya kelakuan macam seperti orang yang tak pernah pergi swimming poll . uhhh , tengok kelakuan mereka semua yang sedikit kurang ajar , kami rasa macam tak sedap hati . saya takut sebab mereka punya muka macam perogol bersiri .
kami pon amik pot yang jauh dari mereka .
tiba tiba ada sorang negro neh datang . dia cakap . 
hello friend my name is ------- (aku ta ingat nama dia ) what ur name ?
then apa lagi ntah dia cakap . pas 2 tiba tiba kami nampak mereka minum arak . eyuuuckkks . sumpah saya tak suka . then pakcik guard datang marah dorang , tapi dorang sikit pon tanak dengar cakap guard too .
pas tu sorang negro datang dekat kami . dia cakap saya suka makan nasi goreng ayam . and macam2 lagi lah . dan makin lama dia makin dekat dengan saya daniel ,and ieka ayie .
saya dan daniel sikit demi sikit menjauhkan diri dari mereka . negro tersebut pon berborak dengan ayie . 
sampai satu tahap negro 2 dekat dan dekat dengan ieka . ayie suruh ieka naik . pas 2 negro tu cakap apa ntah . aku just dengar ayie cakap NO ! dengan muka bengang ayie pon naik atas . then ayie tunjuk fuck kat negro 2 , then saya daniel and dekna faez teroz naik atas then ayie and daniel cakap jom balek . 
masa saya , dekna and ieka tukar baju . boyfriend kami gatal nak masuk sekali . dala pintu tuh taley kunci .
huhu , dekna ajak mandie bogel sekali . malu lah saya . saya ta bercukur lagi . lastly dy mandi sorang2 jea . saya tak tahu ape yang kami buat sampai boyfriend kami naik angin , hehe . dorang siap main tutup lampu lagi tu . kami semua jerit . dorang gelak2 jea . siot gila .
tapi hari nie memang best gila , happy sangat sangat . sayang gila dekat korang semua . cehhhh . gedik :D