Sunday, October 10, 2010

tasha , awak memalukan .

petang tadi pergi seksyen 8 dengan ayie .
masa on the way ada orang tegur ayie ,
dia cakap wehh ayie pergi dating kea ?
and time tu aku betul2 blur 
then aku denga ayie cakap kepala otak kau , neh awek saidin laa .
then aku terkejut , aku pandang kiri kanan .
aku ta tahu macam mana aku punya kaki terseliuh then aku hampir terjatuh .
malu doe masa tuh , dah laa ramai orang .
nasib baik ayie ta nampak cara aku jatuh , dy just denga aku jerit jea .
ayie kau jahat boleh lagi gelak2 .
how many times kau nak gelakan aku ?
ayie ta pedulikan aku langsung dy just gelak and gelak
then dy cakap , kau neh memalukan laa tasha , arie tuh dala jatuh macam nangka busuk .
ayie , aku tengah saket laa , aduhh . kau laa neh , peg ajak aku jalan kat tempat licin *okay cover