Thursday, November 04, 2010

aku hanya mampu berdoa

kau cakap tak serupa bikin ,
dulu cakap ini ,
sekarang cakap itu .

kau lebih memerlukan dia dari kami semua ,
bila kau dah dapat dia kau lupa kami .
aku tahu yang kami semua tak sehebat dia .


tapi tak bermaksud kau kena lupa kat kami semua .
tak bermaksud kau perlu tipu aku .
kau tahu tak aku sedih bila dapat tahu hal sebenar .

belum berapa hari , dah kantoi yang kau tipu .
tuhan maha adil sebab tunjukkan aku petunjuk yang betul .
dua kali kau tipu aku .

aku try maafkan kau ,
aku try jadi dewasa ,
au try berdoa ,
aku try jadi happy ,
aku try lupakan kesalahan kau ,
aku try buat yang terbaik ,
aku try redhakan apa yang terjadi .

tapi tak semudah tuh wehhh !
bila aku duduk diam , hati aku menangis ,.
masa aku tengah post pasal nie ,
airmata aku mengalir wehh !

kalau aku cakap ,
kau bukan tahu kesakitan yang aku rasa .
kau makin salahkan aku lagi ,
okay aku salah . bagi semua kesalahan kau kat aku .

biarlah masa yang menentukan semuanya ,
sungguh aku kata ... hanya tuhan yang tahu apa yang aku rasa .

i just want to be like this again :'(