Monday, November 15, 2010

the game :)

tengok jam sekarang pukul berapa ? dah tengah malam kan ? kalau waktu camneh aku mesti dah mimpi terbang sampai london , haha . actually , aku and abang aku nak kena kan someone . iaitu akak aku yang yayo and ieka . hehe . aku dgn abang aku dah conteng muka dia pakai pen , wakakaka . sumpah lawak . lepas tu kan kita berdua letak tepung dekat rambut dia , haha . nie semua idea my abang , dia cakap dia boring and nak kenakan orang . berbekalkan sifat kenakalan and kebudak -budakan aku . aku pun  apa lagi . isi borang untung join the candangan yang tak masuk akal . 
tak sabar nak tunggu hantu dua orang tu bangun pada esok hari . mesti menjerit and tudoe satu sama lain ..'  tak tak . acha tak buat , saya budak baik . ' haha , perkataan ini semestinya akan menjadi jawapan saya , well saya memang baik . terima kasih .