Saturday, November 06, 2010

my status change to in a relationship :)

nak tahu tak . aku en dah kapel dengan aiman hakimi .
sorry sebab cerita keling , actually aku memang sayang daniel tapi semakin 
aku pikr kan dia lagi aku menderita .  peluang dah ada depan mata right ?
kalau aku lepaskan aiman hakimi mesti aku yang rugi , bukan aku nak cakap apa .
aku yakin aiman lebih baik berbanding daniel . so aku tutup angan angan aku yang macam lagenda budak setan tuh . aku buka cerita baru . aku nak jadi yang terbaik . untuk aiman hakimi .
sebelum neh boo pernah dipermainkan kan ? bie janji bie akan jadi yang terbaik selagi bie mampu .
the best way to forget you is search for another one , who love me .

6.11.2010 . 1.15am . saturday .
semalam awak melamar saya untuk jadi girlfriend awak right ?
tapi awak cakap awak tak sanggup buat relationship in long distance .
tapi saya cakap tak apa sebab saya pun sayang kat awak .
then awak cakap macam macam dekat saya , sampai kata kata awak buat saya terharu 
and and terus menangis . 
.

aiman . i  love you bangat dong .