Wednesday, December 29, 2010

gadis berambut pendek memang cantek

kan kan ? cantek kan ?

tapi sumpah wa cakap sama lu ! wa potong rambut pendek ,
muka wa macam pantat je . haaha !

ceh ceh , aku tipu je . mana ada muka macam pantat lol . muka aku ada lahh macam muka katy perry tengah berak . haaha . aku penah tengok katy perry berak . korang pernah ke ? tak pernah en ? okay cepat click  geogle (aku try search gambar katy perry tengah berak , tapi ta berhasil . selalunya geogle macam macam ada , kan ? ) =,='

okaylah okaylah , aku nak cerita yang sebenar benarnya . tadi pagi aku bangun awal sangat . adalah dalam pukul 9.00a.m . sebabnya aku bangun awal sebab nak pergi sekolah beli bukuk ! selepas beli buku aku pun terus pulang . wa cakap lu , wa boring duduk rumah ! so aku pun ajak mak aku pi salun dekat seksyen 8 . 

dengan hati yang sangat mulia lagi suci bak kata orang suri rumah clean and clear woott ! ahaha . aku pun masuk laa salun yang nama kedai nya pun aku tak tahu . aku masuk . aku cakap aku just nak potong bagi pendek . tapi amoi yang rambutnya sangat cantek cakap . ayoii lu manyak lugi maa , kalau potong itu saja tak laa style mahh . biar i bagi blow blow layer layer  sikit laa . boleh ? 

oleh sebab aku tengok rambut amoi tuh cantek laa aku terpengaruh ,. lalu dengan hati separuh confident . aku pun cakap . boleh boleh . dalam kepala dah mengelamun rambut aku macam emma anak watson nie . heehe . so aku tunggu dengan sabar dan penuh beriman . sambil menungu aku pandang pandang cermin .
sambil berkata . bubye my old hair . thengs sebab berkhidmat . 

okay , lepas tuh , dah siap . finish !! watafak . apa nie ? cantek amendenya . aduih . aku nak balik rambut lama aku . OMH ! cakap laa ini mimpi . well , like i says 

sumpah wa cakap lu rambut wa macam pantat , lol 

wahai rambutku . cepat laa panjang . cepat laa panjang , akan ku doa siang dan malam agar kau tumbuh dengan jayanya secepat mungkin . amin :'(


ps / kali nie tiada gambar baru dalam facebook i meyh . tunggu sampai my rambut panjang okay !! bye !!