Wednesday, December 01, 2010

goodbye Ruang-ku

selamat tinggal my-space , terima kasih tom . kerana myspace telah berjasa kepada ku kerana telah menemukan ku dengan ramai kawan dan ramai lelaki yang handsome , and sebab my-space juga ahh aku rapat dengan fazyha . dari coment coment terus berkawan kan faz kan ? hua haha :D tom , i memang terhutang budi dengan u . tapi tak boleh terhutang banyak sangat . bak kata ayah i takut nanti terhutang budi tergadai body :)  kini tibalah masanya untuk aku mengundurkan diri dari myspace memandangkan myspace sekarang terlampau up-to-date sehingga menjadi lembab dengan jayanya .

memandangkan aku dah lama tak bukak myspace and baru tadi aku buka . and aku menjadi tersangat blur . sebab dah lama en tak buka . so aku tak tahu perkembangan nya . justeru itu aku ingin memberi ruang kepada anak anak muda yang lain yang baru nak membesar untuk mencari pasangan hidup . so sekarang bolehlah aku tumpukan perhatian dekat fesbuk seorang . fesbuk , come to me sayang -,-

O_O