Sunday, December 12, 2010

surat untuk kawan saya :)

aku nak story pasal that one boy . okay aku mengaku disini yang aku memang sayang dia . kalau dia baca post yang aku update nie pun tak apa . aku tak nak tipu dia lagi . aku tak nak sorokkan perasaan aku nie . aku tak nak sebut nama dia . kalau aku sebut satu bandar heboh , bukan aku tak nak sebut tapi aku rasa benda nie private sikit .

okay , aku nak mulakan

wehh , sumpah aku cakap first time aku lepak dengan kau . aku tak rasa pon yang aku sayang kau . aku sayang kau pun sebagai kawan , kau ingat kan aku lepak dengan kau sebab apa ? sebab aku nak story pasal EX aku en ? okay , itu je sebab aku nak lepak dengan kau . eh2 tak . ada sebab lain . sebab dia adalah aku nak kenal kau lebih mendalam lagi . 

tiap-tiap hari kau call aku . dalam pukul 4.45p.m mesti ada number public phone . isnin , selasa , rabu , khamis , jumaat , sabtu ,ahad . mesti ada je number public phone , kalau tak de number public phone mesti ada number mak kau en ? eh , kadang kadang aku yang call . bila kau ajak lepak petang petang aku pon ikot je apa yang kau buat , sekarang nie rahsia aku , ada dekat kau and rahsia kau ada dekat aku . boleh dikatakan yang kau nie memang pemegang janji ahh kot .

masa tuh , aku gado dengan kau . gado sebab ada kawan kau jadi kepala saitan kan ? masa tuh , kau hantar mesej dekat aku yang kau bukan nya nak kawan dengan aku .kau siap suruh aku blah lagi tuh . mengalir air mata aku . sampai hati kau cakap macam tuh dekat aku . beberapa minit kemudian kau call aku en ? kau terangkan semuanya  . kau cakap yang mesej tuh bukan kau yang hanta tapi @$%$%# yang hantar . mula mula aku tak percaya dekat kau tapi oleh sebab kau suruh membe membe aku pujuk aku . kau macam bersungguh sungguh je nak aku percaya dekat kau . sampai kan kau cakap yang kau bersumpah kau sayang dekat aku . tapi aku still nak tacing tacing lagi . tapi dah lama lama tuh aku okay balik sebab aku tak boleh nak marah kau lama lama .

aku pelik tengok kau . depan aku kau ta berani luahkan perasaan kau tapi bila dekat dalam mesej atau dalam facebook . kau cakap aku nie makwe kau . bila kau nak ucap gudbye kat aku , kau cakap iloveyousomuch dekat aku . kau siap bagi muahhh lagi kat aku . paling ta boleh bla kau cakap iloveyouforever . 
okay , kat sini pon aku nak mengaku yang aku bangga sangat dan disini terbuak buak sayang and cinta aku dekat kau . 

macam mana nie wehh ? aku tak tahu nak buat apa lagi . aku tak tahu nak cakap macam mana lagi .
betul ke kau sayang aku ? betul ke kau cintakan aku ?
aku harap kau baca post yang aku postkan nie . and tolong jujur dengan aku please ?

ps : meluat eh aku jiwang dekat blog ? haha , ini punya post bukan untuk korang okay ,
ini untuk kawan aku :P