Monday, December 06, 2010

uhh , LETIH ouhhh

tadi pagi bangun awal gila kot , pukul 7 pagi sebab nak teman orang jogging punya pasal . dengan mata yang masih stim . aku mencapai tuala dan lalu mandi . uhh , terasa sungguh sejuknya bila mandi pagi pagi ni . bila dah siap pakai baju and pakai kasut , aku pun mencontact membe aku yang kuat tacing nie . uhhh , kredit aku banyak lagi . heee . bila dah call dia suruh aku tunggu dekat taman kuning .. bila dah sampai taman kuning , uhh , ada kawan mak aku . nyorokk!! hahai , then aku nampak nik . dari jauh dia lambai lambai aku . uhh , ada langsat sekali . damn bencinya . (langsat tuh orang bukan buah-buahan)
bila aku dah sampai dekat nik , aku suruh langsat blah . okay , aku tengah tacing dengan dia . then walk and walk slow down with nik sambil dengar lagu . bila dah sampai tasik jogging 2-3 round . uhh , sumpah penat . and then lepak lepak sekejap . lepas tuh en ada budak datang dekat kita orang . aku kenal budak tuh . aku tanak cakap siapa nama budak tu , nanti gado . so taya lah korang nak tahu . just nak cakap budak tuh dress-up macam nak pergi Ou padahal tasik seksyen 9 je pon -,- and then and then tuh je kot cerita yang aku nak story , bukan menarik menawan pon kan ? kalau tanak baca pon boleh .