Thursday, February 24, 2011

dah lama kan aku tak update belogg . rasa macam taknak jee bukak . lagipun takde benda yang aku nak shared . by the way . malu ahh dengan blogger blogger lain . dorang dah setahun buat belog . follower dah sampai +100 tapi aku . aishh . sedihnya nak cakap . baru ada 19 doe . hahha . nampak sangat ramai yang tak join nak melepak dekat blog aku kan ?


4.3.2011 nie exam . so takde masa nak uruskan blog . takde masa terluang . asyik belajar belajar belajar . cehh , menipu ahh tuh . muka aku nak belajar . jangan haraplahh kan :) hope aku lulus percubaan kali nie . kalau takde A pon takpe . janji tak gagal . kesian mak ayah aku yang dah berhabis duit untuk aku beli buku and belajar .


ohh , aku ada pengumuman , sila amik phone dan set alarm untuk 2 hari .yang akan datang ye . anda semua hanya ada dua hari untuk beli hadiah dan pembalut hadiah , cuma dua hari ingat tuh . saja ulang dua kali . sebab nak menunjukkan betapa desperate nya aku nak hadiah . haih . tak paham paham lagi ke ? -__-

tapi kalau tak tahu nak bagi hadiah apa . MUDAH ! cuma perlu bagi duit kat aku , aku pergi beli hadiah dan balut sendiri . lepas tu aku bagi kau balik . bila dah tiba birthday aku , kau bagi ahh aku balek . lepas tuh aku pura pura buat muka terkejut and excited konon konon nak tahu hadaih apa yang kau bagi . padahal dah tahu , OK ? deal :)

INGAT ! dua hari lagi ! jangan cakap aku tak warning pulak . im waiting ! HAKHAK -,-"


comel tak , comel tak ? okay , TAK LANGSUNG ^__^