Monday, February 14, 2011

friend ship :"(

aku tak tahu ahh kenapa dengan kau sekarang . bila kau ada ramai kawan , cepat gila kau lupa aku . bila kau tak ada kawan , bila kau ada masalah , cepat cepat kau contact aku . cepat cepat kau carik aku . bila senang , kau langsung tak contact aku pon . carik aku pon kadang kadang je . kenapa kau macam nie semenjak dua menjak nie . apa aku ada buat salah kat kau ? kalau aku ada buat salah , cakaplah . aku boleh terima ulasan atau sebab kenapa kau jadi macam nie . asih ... kalau kau lupa aku sebab kau tak suka aku , aku boleh terima , kalau tu yang buat kau bahagia .

ayat aku yang kat atas nie , memang macam ayat aku nak pujuk bf aku . tapi untuk kawan yang speacial macam kau , memang patut aku guna ayat yang macam nie . tapi ayat nie keluar dari hati aku , keluar dari hati aku yang sangat ikhlas . aku tak paksa kau nak kawan dengan aku ke tidak tapi aku dah sayang kau , aku sayang kau lebih dari aku sayang geng geng aku . i don't why , mungkin sebab selama nie aku selalu together together dengan kau .

kalau kau rasa aku memang dah tak penting bagi kau , aku boleh jee pergi jauh jauh dari hiudp kau . yeahh , maybe bagi kau abang angkat lagi penting dari kawan sendiri kan ? aku tahulah yang abang angkat kau tuh baik , tak macam lelaki lain , tak macam boyfriend kau yang selalu gadoh dengan kau , tak macam geng kau yang selalu pinggirkan kau .  

aku tak tahu macam mana nak luahkan apa yang aku rasa bila berhadapan dengan kau , aku tulis dekat blog nie pon sebab aku nak kau baca . aku taknak cakap siapa nama kau , biar kau sendiri yang baca and then biar kau sorang je yang tahu . bila kau dah baca semua nie , aku tak tahu ahh sama ada kau terharu atau tak . maybe kau geli geli , okay , aku nak cakap . aku sayang kau tak beerti aku cinta kau . aku sayang kau sangat sangat , and and okay aku bukan less .


you are my friends and i hope you know that's true ,
no matter what happen i will stand by you ,
i'll be there for you whenever you need ,
to lend you hand to do a good deed ,
so just call on me when you need me my friend ,
i will be there even to the end ..