Sunday, March 06, 2011

Cita-cita

cita cita nie masa kecik kecik pon dah ada kan . ingat lagi masa zaman tukar tukar biodata kawan . kawan kawan sibuk bawak buku untuk suruh kita isi biodata kita . semangat mesti ada , siap buat buku 'biodata saya' . and aku masih ingat lagi , setiap tahun cita cita aku akan bertukar dengan majunya :)


masa tadika , :  mestilah nak jadi doktor kan sebab mak suruh belajaq pandai pandai macam doktor

masa darjah satu : hah , masa time nie dah maju sikit . nak jadi doktor gigi atau doktor haiwan jee

masa tingkatan satu : masa nie dah di exposed sikit . kali nie aku nak jadi fesyen designer pulak

masa tingkatan dua : terpengaruh dengan cerita  CSI , so teringin pulak nak jadi ahli forensik tapi tak jadi bila dapat tahu kena tidor dalam bilik mayat masa training , takot pulak . tukaaaaar ......

masa tingkatan 3 : terpengaruh dengan cerita AWAN DANIA , so teringin pulak nak jadi pramugari tapi mak cakap tak sopan . mak tak bagi kerja tak tutup aurat . tapi aku nak jugak nak jugak . and then terpengaruh dengan cerita AMERICAN NEXT TOP MODEL , so tiba tiba pulak teringin nak jadi model macam dorang , dala cantek , kaya , seksi pulak , uhhhh . hotnya . tapi pon dilarang oleh emak , emak cakap kalau kerja seksi seksi sangat nanti duit gaji kita tak halal . so i pon fikir balek , betul judak apa yang mak cakap . kalau macam nie nak jadi pramugari lah . heheheh :) sama je kan tapi apa boleh buat , this is my dream


ps: form 4 plak nak jadik apa wahai natasha