Tuesday, March 15, 2011

ini aku tak suka

wehh , meluat lah wehh tengok muka kau hari hari dekat mekdi .
asal aku pergi mekdi seksyen 6 je mesti ada muka kau .
asal wehh ? asal ? ceciter ceciter . 
ohh , kononnya siapa lepak mekdi kaya and hot lah ?

**untunglah kau jadi model mekdi 

x : jomlah wehh lepak kfc petang nie ?
y : apa barang lepak kfc , lepak mekdi lah hot .
x : ouh okay . kau nak lepak dengan siapa dekat mekdi ?
y: dengan n^&*# lah . dia kan budak hot .
x: kau tak rasa sakai ke kawan dengan dia sebab nak hot je
y: .... aku tak rasa pon aku sakai
x: -,-

**kau tak payah nak jadi sakai lah wehh . kawan dengan budak tu sebab nak hot je.
kau tuh dala ^&&* . sedar diri sikit

nie lagi satu aku tak suka ., kalau kau tu dah pakai tudung , tak payah lah nak tangkap gambar tunjuk lidah . kau sangap apa doe ? baik kau bukak je tudung kau tuh . tak payah nak jadi fake sangat .



sorylah wehh kalau korang terasa . aku cuma nak ceciter . and aku memang tak suka . 
 meluat luat -,-