Sunday, May 22, 2011

i hate u !!

semalam beria kau hantar text dekat aku , 
kau cakap kat aku pukul 8.00 kau datang rumah aku sebab rindu apa jadahnya .
aku cakap tak payah sebab hujan , tapi kau berdegil jugak nak datang. 
aku cakap datang lepas hujan berhenti , rumah kau tuh dah lah jauh . 
aku suruh naik bus , kau nak naik fixie kau jugak .
tapi dalam hati , aku bangga sangat .
sebab , kau sanggup datang sebab nak lepak dengan aku .
dalam bangga bangga , aku yakin bahagia yang datang hanya seketika :'(


berbalik pada cerita , 
pukul 9.00pm hujan dah berhenti . 
so aku suruh kau datang rumah aku , 15 minit kemudian kau terpacak depan rumah .
aku tatahu kenapa kau letak nama aku kat phone kau BUNCIT . 
aku merajuk , aku cakap dalam phone aku , aku tulis nama kau siap ada perkataan iloveyou .
tapi kau buat aku macam nie . depan kau jugak aku tukar nama tuh kepada nama H***** ****
kau marah ,. terus kau blah . aku kejar kau walaupun masa tuh aku hanya jalan kaki ,
padahal kau naik basikal. tiba tiba bayangan kau hilang dari pandangan aku .
aku jalan jalan sambil carik kau ,. aku tengok kau kat taman kuning tengah hisap rokok .


aku pergik dekat kau , kau mintak phone kau yang kau bagi pinjam tuh . then kau bagi balik kat aku .
aku tengok nama profile yang sebelum nie kau letak ILOVEYOU ****** kau tukar kepada ILOVEYOU ACHA . aku tanya kenapa kau tukar . then kau cakap sebab aku awek kau . aku pun tanya 'bila masa kau lamar aku jadi gf kau . kita scandal je selama nie ' aku tatahu kau marah sgt sebab aku tanya macam nie . tiba tiba kau buat aku macam tunggul . 20 minit aku panggil nama kau , kau just tengok je aku . aku bengang aku blah . then aku balik , tiba tiba aku tengok kau ada dekat depan rumah aku ,. aku keluar lepak dengan kau kejap . then gerimis . kau suruh aku masuk , tapi aku tak sampai hati tengok kau balik dalam hujan , tapi kau main blah macam tuh je . then kau jerit , kau cakap ILOVEYOU TASHA . aku terharuuuu sangat :'(


tapi bila balik rumah , kau cakap aku macam macam , kau cakap aku bohsia , pukimak , sial , haram jadah , and macam macam lagilah . sampai pukul 3.30 a.m aku tak tidur sebab kau asyik hantar text perpisahan je . then tadi dekat sekolah , aku ajak kau balik sekolah sama sama , kau cakap ok ! hati aku gembira bukan kemain lagi , habis je waktu pembelajaran . aku tunggu kau depan kelas . then kau keluar . kau buat aku macam tak wujud .aku cakap nak balik, sama sama ke tak . then kau suruh aku tunggu dekat taman kuning . bila dekat taman kuning ,. aku tengok kau tengah seronok berborak dengan kawan kawan kau sambil isap rokok . aku panggil kau , tapi kau buat bodoh . tiba tiba hujan . aku tggu kau sampai hujan wehh , kau tak kesian ke kat aku ., hujan  makin lebat , namun kau tetap takde perasaan simpati pon dekat aku . terima kasih buat aku macam nie :'(