Wednesday, May 18, 2011

i will try

kau selalu salah faham dengan apa yang aku buat .
kita tak ngam kan ?
sumpah tak ngam gila .
aku tahu kau nak orang yang sempurna ,
sangat sempurna .
maaf , aku tak boleh .
dulu , hari hari aku mintak maaf dekat kau kan ?
this time no !
cukuplah for what we had back few months .
kau pergilah .
go on with your ordinary life ,
kau tak perlu kan aku lagi .
sebab kau dah boleh go on without me :")
sebab kau dah ada dia . kan ?
apalah sangat aku nie nak kan ?
dah macam macam aku korban kan untuk kau .
aku dah treat kau macam macam songeh .
now , enough ,.
kejar lah okay orang yang kau sayang dan cinta .
semestinya , dia lebih perfect dari aku .
aku try lupakan kau ,
aku try tak sayang kau ,
aku try tak pandang kau ,
aku try delete semua gambar kau yang ada dalam phone aku .
aku try tak rindukan kau .
aku janji , aku akan try .
jadi . PERGI !!



dan




semoga korang berdua berbahagia :')