Saturday, May 07, 2011

jom sambung ayat ;)

you all bosan tak ? ada bosan macam i tak ? eleyyy , bosan lerhhh tuww :) kalau macam tuh jom kita main sambung sambung ayat . it is easy and simple . fun dan simple . Okay , berapa kali aku nak ulang ayat yang sama . maderfaker -,-'

caranya begini , sambungkan ayat mengikut bulan kelahiran , tarikh kelahiran dan warna baju yang you all sedang pakai sekarang , bukan baju adik you all , mak bapak you all mahupun jiran sebelah rumah you all .kalau tak pakai baju , ikut je kaler body you all . Okay , you all dah sedia ? bolos saja dinding itu . tehheee :)

bulan kelahiran anda : 
januari : aku gunting rambut
febuari :aku gigit jari
mac : aku garu ketiak
april : aku belasah
mei : aku iron baju
jun : aku potong kuku
julai : aku mandikan
ogos :aku kentot depan
september : aku cinta
oktober :aku suka dekat
november : aku curik bedak
december :aku cabut gigi

tarikh kelahiran anda :
1-bapak aku
2-paris hilton
3-zaiton sameon
4-polis
5-anak saudara aku
6-jiran aku
7-justin bieber
8-spongebob
9-pondan
10-orang gila
11-mamat khalid
12-mak mertua aku
13-promoter supermarket
14-pakcik guard
15-driver bas
16-boyfriend/girlfriend aku
17-belalang
18-waiter restoren
19-khairul fahmi che mat
20-mak kesayangan aku
21-kutu
22-bunkface
23-lee chong we
24-makcik kantin
25-fasha sandha
26-bff aku
27-harun salim bachik
28-hantu
29-ex girlfriend/boyfriend aku
30-jiran sebelah
31-ibu mengandung

warna baju you all :
putih : sebab aku suci
merah : sebab mak aku suruh
biru:sebab aku senang hati
coklat :sebab aku banyak duit
hitam: sebab aku rasa aku hebat
kelabu : sebab aku sangat hot
kuning : sebab aku nak tidur
oren : sebab aku sedang jeles
ungu :sebab aku sayang family aku
merah jambu : sebab suka hati akulah
hijau : sebab aku comel
lain-lain: sebab aku busuk

apa tunggu lagi ? cepat sambung , then mari gelak sama sama . saya punya :

aku gigit jari harun salim bahcik sebab aku suci
apakah ?! hahahahaha !
meh try , and tell me yours ;)