Tuesday, May 17, 2011

you

normal lah kalau kita dah falling in love rite ?
hello . aku baru 15 tahun ,  and aku single tak sampai pon sebulan .
but , what i have to do ?
this 'love' thing sticking to mine
layan sajalah post aku kali nie .
seriously , i'm not the bold one . to confess my feeling .
i mean , bab kapel kapel nie aku failed sikit .
sikit jela , tak banyak mana .,
ouh okay , you so nice boy .
everyday kau datang rumah aku lepak dengan aku .
tak ada rasa apa apa feeling ?
kita ketawa , kita bercerita , kau gelak , aku gelak .
aku bercerita , kau dengar cerita aku .
but , actually ... aku dah jatuh cinta dekat kau . yeah , dalam diam diam .
kalau kau baca post nie , kau mesti terkejut . haha . okay i'm sory :'(
tapi ini kenyataan .
from days to days hati kau makin dekat dengan aku .
tatahu kenapa .  tapi aku tak berani nak mengaku pasal ni bila berdepan dengan kau .
lagipun aku takot , aku takot kalau kau buat aku macam ex aku buat aku
kau tahukan siapa dia . orang yang layan aku macam kau layan aku .
orang tuh selalu datang rumah aku sebab nak lepak dengan aku .
tapi bila dia dah boring , dia tinggalkan aku macam tu je . aku takot benda tuh jadi balek  jee .
kalau kau . kau pun taknak termasuk dalam lubang yang sama kan ?
hm , okay . dah taknak cakap pasal cerita lama dah .
yang penting sekarang aku dah kalah , dia dah menang sebab dah game aku dengan jayanya ,
hahaha :D
whatever is it , aku nak kau yang start dulu .
kalau kau dah luahkan apa yang kau rasa , aku pun akan luahkan apa yang aku rasa .
by the way aku still mentah kan ? kau yang cakap aku mentah pasal kapel kapel nie ,
seriously , damn u , u make me laugh everyday ,. btw thengs sebab semalam .
kau dah bonceng aku naik basikal . turun naik bukit .
aku dah lah gemok kan ? kau tuh kepnggg . grrr -,-'
whatever , and dude .
i'm okay with you .
you not jerk like others .
this is soooo not a drama .
honestly , you are extremely perfect for me ;)
<3