Friday, October 08, 2010

aku bersyukur

  1. aku bersyukur aku dilahirkan sempurna , comel , dan tembam semasa bayi ,
  2. aku bersyukur aku hidup dalam keluarga yang bahagia
  3. aku bersyukur sebab aku anak ke-4 dari 7 adek beradik (sebab orang cakap anak keempat manja , jangan percaya , tu just rekaan jea 
  4. aku bersyukur mempunyai ayah yang suka meluangkan masa dgn anak2 dan suka buat lawak
  5. aku bersyukur mempunyai mak yang garang .
  6. aku bersyukur ada teman lelaki yang setia , wewewewe:D jangan jeles
  7. aku bersyukur aku beragama islam ^_^
  8. aku bersyukur aku masih berpakaian baju dan seluar bukan bikini .
  9. aku bersyukur aku suka nescafe dan bukannya wine dan sebagainya .
  10. aku bersyukur aku pakai telefon bimbit dan bukannya telefon awam
  11. aku bersyukur aku ada kawan walaupun sikit jea
  12. aku bersyukur aku rabun bukan buta okay xD
  13. aku bersyukur aku ada mespes , fesbok dan sebagainya sebab aku boleh menambah kenalan aku dari umur , negeri negara yang berbeza
  14. aku bersyukur dekat kelas ada juga cikgu yang sayang dekat aku walaupun perangai aku sebelum nie menyakitkan hati guru2 ,
  15. aku bersyukur aku dah khatam al quran
  16. aku bersyukur aku ta hisap rokok and tak hisap dadah sebab boleh membawa maut , musuh malaysia !
  17. aku bersyukur aku iron baju aku guna tangan bukan kaki
  18. aku bersyukuraku ta gila walaupun gelak setiap hari
  19. aku bersyukur dapat tidor atas katil bukannya atas pasir 
  20. aku bersyukur tinggal di malaysia kerana malaysia aman dan damai ! 
  21. aku bersyukur aku boleh mandie setiap hari
  22. aku bersyukur aku wangi KAH KAH KAH !
  23. aku bersyukur sebab aku ada kakak , adek dan abang so boleh share everything
  24. aku bersyukur sebab abang aku sayang aku
  25. aku bersyukur sebab mak aku sayang aku
  26. aku bersyukur sebab adek aku sayang aku
  27. aku bersyukur sebab kakak aku sayang aku
  28. aku bersyukur sebab daniel sayang aku 
  29. aku bersyukur sebab dekna sayang aku
  30. aku bersyukur sebab aku dah penat menaip so benti kejap . BABAI ^.^