Friday, October 08, 2010






at my house ,
ieka:tasha , ohhh tasha
tasha:yeah , eh ieka , asal ?
eika:wehhh , jom lepak doe , borink ar . dekna tade , dy peg date dgn faez
tasha:haha , ouh . kejup . aku nak siap2 .
5 minutes later.
tasha:jom ar carek tempat nak lepak,
amy:aku tanak lepak at taman kuning doe , sakai .
tasha:haha , okay . kau tanak lepak dengan ayie kea ieka ?
ieka:nak ,
tasha:text ar dy , aku pon nak lepak dgn daniel , dorank ada at snooker .
ieka:ahhh yeke ? alah fon aku rosak ar , kau ar koll 
tasha:okay aku call .
then aku pon call daniel but dy ta angkat sebab aku pon ta tahu sebab ape ,.
then aku call ayie , aku cakap yg ieka nak lepak dgn dy ,
pas 2 ayie and daniel dtg at kite orank .
then aku ajak peg sksyn 9 ,
dengan ta berfikir panjang dorank pon ikot jea cakap aku .
then ..... dah sampai seksyen 9 .
kita orank duduk at pondok .
aku duduk dengan daniel .
ieka , amy and ayie duduk depan aku and daniel .
then borank2 . everything terkeluar at mulut si ayie and daniel .
pasal tetek laa , ini laa itu laa .
then aku cakap dgn daniel kotor ny tangan , pas 2 daniel cakap memang pon
meh sinie tasha bersihkan .
haha , tahu ta ape yang terjadi ?
masa aku nak amik something dekat bawah ,
tiba2 keeeeedeeeeebummmmm ,
aku terjatuh . awwww sakit doe .
pukimak punya ayie , asal kau gelak ?
haha , jatuh macam nangka busuk sial .
kesian kott aku , jatuh masa 2 ,
malu sesanad , balak aku boleh plak gelak2 ,
but , ape yang penting , aku happy sanad2 sebab dapat lepak dengan dorank semua
hilang tension aku , btw . ayie and ieka thengs sebab tolonk aku :))