Wednesday, October 06, 2010

jumpa daniel , rindue gila2 kot .


tadi aku lepak dekat taman kuning sebab nak tggu daniel dtg , but aku call and mesej dy ta angkat langsung , yeah memang salah aku sebab ta cakap dari awal yang aku nak jumpa , tanpa melengahkann masa , aku call dan call sampai dy angkat , tiba2 ada mesej coming , then aku baca . rupa2nya daniel yang mesej tapi bila aku baca aku rasa bengang gilaa sebab akak dy yang mesej , akak dy cakap daniel tadelah , dy pergi merayau kat mana ntah , neh akak dy , then aku cepat2 kol ayie sbab aku tahu ayie mesti tahu daniel ada art mana ,

ayie : hah yela wehh asal ?
tasha : wehh ayie ada nampak daniel ta ? kau at mana ?
ayie :tade asal , aku kat rumah , asal2 ?
tasha :tadelah doe , aku at taman kuning neh , kau nampak daniel ta ?
ayie:ta nampak , knp ? kau buat ape at taman kuning ,
tasha :aku tggu daniel doe ,
ayie :asal kau tggu dy ?
tasha:nak dating argh !
ayie :owh , ta ajak pon , jap2 aku tengok dy at bawah blog , kau jangan tutup plak ,
then tiba2 aku dengar ayie jerit , dy cakap wehh nass kau nampak daniel ta ? pas 2 blaaa blaaa aku ta dengar  
dy cakap ape .
tasha :uhrmmm , tapelah ayie , tapi nanti kalau kau nampak dy , kau cakap aku tggu at taman kuning taw ,
okay bubye , thengs ,
andddd , sorank2 laaa aku at taman kuning , menanti berita dari ayie ,
tiba2 enset aku bunyi , menandakan ada mesej .
ayie punya mesej dy cakap daniel on the way !
teheeeeee , bestnya **heppy giler ,
then aku pon tggu dan tggu , then lima minit berlalu , aku cepat2 kol ayie 

tasha :mana nye daniel aku ? cakap on the way ,
ayie :memang on the way , kau tggu jea ,
tasha :aku takot doe , at sinie banyak lelaki 
ayie : ahhh ? banyak lelaki ? kau relax jea , ape2 hal kau call aku . okay ?
tasha :**takecare doe , uhrmmmm . okay2 , thengs bye .

berbekalkan semangat yang ayie bagi aku pon relex and tggu daniel , tiba2 aku dengar ade org pewwwwwitttttttt aku ,
aku pon ape lagi , pandang belakang ,
tahu tak sape dy 2 ?
yeah that is , my heroo , hahah 
pas 2 dy ajak aku jalan2 at uma teres ,
dy pegang2 tgn aku , then dy cakap , 
dalama ta pegang tangan b , rindue sgt2 .
haha sweet kan wehhh . ada rasa jeles ta . 
**loud , sayang imissyoutoo !!