Tuesday, October 05, 2010

period pain

semalam punya malam terjaga pukul 3.30a.m sebab kaki lenguh gila nak mati ,
then pergi bilik mak and amik minyak urut , then urut kaki (kesian kene urut sendiri , kalau daniel ada "sayang tolong urut kan) lepas dah urut pergi dapur amik cawan dan minum air soya lepas tuh masok bilik lompat katil then tidur .




tiba-tiba aku dengar lagu enset aku bunyi lagu basshunter-angel in night ,
aku terkejut , aku ingat kan daniel kol rupa rupanya alarm bunyi ,.
celaka anak anjing , memekak jea .
then aku tidur balek , dan disini lah bermula nya kesakitan yang ta terhingga yang ianya hanya boleh 
dirasa oleh perempuan sahaja .
aku rasa ada bende macam menusuk2 dekat rahim aku ,
urat aku rasa macam tertarik2 ,
semuanya jadik serabut .
perut sakit , pingang sakit , bontot saket .
semuanya rasa lenguh2 and berbisa2 ,
semua yang orang buat semuanya aku rasa ta perfect ,
and itu boleh buat aku marah ,
macam2 bende yang keluar dari mulut aku ,
tak berhenti marah2 ,
sampai daniel sendiri kena maki hamun dengan aku .
kesian sayang ,
sorry all , aku ta sengaja nak marah2 ,
aku period so fahama2 jela ! 

hahaha , crazy !