Tuesday, October 05, 2010

kena diet :(


tadi dalam pukul 8.30p.m aku call daniel .selepas bercakap dan bertanya tiba dy tanya satu soalan


daniel : ahh sha , tasha dah makan ?
tasha : belum lagi kenapa ? (sebenarnya aku nak cakap kejup lagi tapi saja jea nak tanak 
cakap sebab nak tgk dy nak buat ape )
daniel : ouh , dah mula diet eh ?
tasha : (oh may god ! lupalah dy suoh diet ) errmmm , kene kea diet ?
danie : aishhhh , diet laa tasha ,
tasha : kenape kene diet ? perlukea ?
daniel :perlulah sebab tasha da semakin chubby , diet laa eh tasha ?
tasha : hahaha okelah nanti tasha diet , im promised !

teheeeeee , hahaha . okay starts for now on , aku kene diet !
no more ayam and no more mekdi and everthing !
sebaaaaaaaabbbbbbbbbbbb ada pak cik gedik ta suka saya gemuk -,-
huh , kesian kan saya .