Wednesday, October 20, 2010

survey

SILA SENARAIKAN


1-5 BENDA YANG DEKAT DENGAN ANDA
*laptop (depan mata)
*handphone (kiri dan kanan , belah kanan ayah aku punya)
*control air cond(aku sekarang berada dalam bilik mak aku)
*adek aku (ehh , benda kah ? haha )
*kosong


2-5 benda yang anda suka
*makan
*dating
*lepak dengan dekna (sebab aku boleh cerita problem aku dekat beliau)
*basuh baju (rajinkan ?haha)
*online


3-5 perkara yang anda ingin lakukan
*jumpa daniel
*nak kiss daniel , awww :D
*jalan jalan naik motor dengan abang aku tapi hampa , tak boleh kerana beliau keluar
*honey moon aku dengan daniel nanti macam mana agaknya ? haha 
*rasa macam nak terberak pon ada 


4-5 tabiat buruk yang anda suka buat
*tidur lewa
*bangun lewat
*suka pukol bontot orang (daniel , dekna and illy jea)
*tiga jea kot melampau laa tu banyak banyak
*kosong


5-5 perkataan yang sering keluar dari mulut anda
*bodoh
*sakai
*astaga
*ouh yeke ?
*pada


6-5perkara yang anda tak suka 
*kene membebel 
*kene tipu dengan si tipu hasilnya aku tertipu
*sakit hati dengan perangai kawan
*duduk dalam kelas sorang sorang
*berak pagi pagi


7-5 jenis makanan yang anda suka
-mekdi!
-sambal udang petai,gojess ! haha
-ikan bakar ,pucuk ubi sambal belancan 
-ketam masak sambal
-laksa johor


8-5 warna kesukaan anda
*PINK
*PINK
*PINK
*PINK
*hijau , merah , hitam , putih ,.


9-5 fakta tentang anda
*tinggi , gemuk thats how to describe me =)
*banyak makan
*banyak mencarut
*kuat marah
*kuat merajuk


10-5 bende yang selalu dibawa
*handphone
*the money :))))
*bawak diri
*bawak perut
*kosong