Friday, November 26, 2010

boo onlah fon :(




dulu setiap pukul 12.00 a.m boo mesti hantar text . bie , bagi boo 1minit eh , nak buat super saver . tapi sekarang mana ada kan ? setiap malam aku menanti and menanti mesej and call dari kau tapi langsung takde . boo sampai bila nak macam nie ? sampai bila boo nak off fon . bie sedih , sadis , kecewe , menangis bila bie pikir pasal nie :( apa ntah salah aku sampai dia nak off fon selama 4 hari termasuk hari nie . last aku mesej dia pukul 3.00 a.m . masa tu dia dalam perjalanan nak balik rumah setelah penat melayan karenah cousin cousin dia dekat afamosa . aku rasa kan dia excident sebab sebab . feeling aku yang rasa lah . aishhh , kalau aiman duduk dekat dengan aku kan senang . nie jauh gilaa babs . kat melaka uhh . dulu kita super saver sampai dua dua rasa nak tidur baru stop kadang kadang rasa macam sekejap je masa bercakap padahal nak dekat 3 hingga 4 jam kita bercakap en ? boo onlah fon bie rindue nie :(

setiap seminggu empat kali kau topap kan aku en ? sampai aku tak larat nak habiskan kredits aku . 10ringgit plak kau topapkan aku . bila aku call kau , kau marah , kau cakap bie buat apa call boo ? membazir lah . letak letak . jap lagi boo call balek eh . sumpah aku rasa kau hargai aku .
tapi sekarang kredit aku tinggal 0.00 sen jea . perghhh , sedih siot tengok fon aku sekarang . dah tak kaya raya macam dulu . boo , onlah fon . bie rindue nie :(

tak larat lah nak cerita lagi , nanti aku menangis tak de sesape pujuk .