Tuesday, November 23, 2010

gamba sekadar hiasan :)

semalam happy happy jea kan kau tasha .
hah , harini padan muka . 
menangis sorang sorang . 
dasar gejala budak gediks . cehhh . ,mana ada aku menangis sorang sorang .
im crying together with fatien tarmizi .
sejuk sangat kat dalam bilik nie . rasa macam . pergh . tak boleh cerita ar .
nanti ada orang jeles :) 
sekarang aku tengah nak layan jiwang . hee . tengah feeling wehh . 

"ada dua titis air mata mengalir di sungai , satu titis air mata itu menyapa air mata yang satu lagi ,"
"saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya , siapa kamu pula ? " jawab titis air mata kedua itu , "saya airmata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu sahaja"

(n.n) cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain dan kamu masih boleh tersenyum , 
sambil berkata "aku turut bahagia untukmu "

pss : i miss my boo :(