Sunday, November 28, 2010

MENGUAP

siapa tak suka entri nie jangan baca , tapi digalakkan baca =,='

menguap , apa itu menguap ? hah , siapa tak tahu sila hantuk kepala tiga kali dekat dinding , well semua tahu apa tu menguap . and dalam seharian tak sah kalau tak menguap kan ?
orang tua tua pesan kalau menguap tutup mulut kan . kalau tak tutup syaitan masuk dalam mulut . at least nampak lah sopan and ada tatatertib . kalau tak tutup nanti nampak lah segala galanya yang ada dalam mulut . kalau boleh anak tekak pon nak tunjukkan . aku ada satu persoalan pasal menguap . and bende nie selalu berlaku kat aku . tak tahu lah berlaku kat korang ke tak . selalunya bende ni memang selalu berlaku dekat aku lah . bila aku nampak orang menguap mesti aku pon secara outomatiknya turut serta menguap . kenapa eyh ?  akak aku pon setuju dengan aku . dia selalu macam tu . korang macam tuh jugak tak ? adakah kami yang ta normal ?  haha .



ps:kalau baby menguap nampak comel je kan ? kalau orang dewasaa menguap ? uhrmm , nampak buruk bebenar rupanya . :P