Sunday, November 28, 2010

bilik tidur serba berwarna warni

bilik tidur adalah tempat yang semua orang suka pergi . tak kisah lah pergi sebab nak tidur ke , nak baring baring kejap ke . bukan pergi melancap pon =,=' haha . macam aku , aku suka pergi bilik aku , sebab utama aku suka duduk melepak dalam bilik is kalau nak main mesej dengan pakwa kan senang . kalau main mesej dekat ruang tamu . mata mak and abah jeling menjeling je . kang tak pasal pasal kene rampas :) hehe . aku tahu korang pon mesti macam aku kan ? baik mengaku . and sekarang nie aku nak tunggu mak aku sewa rumah atas nie , so senang sikit tak payah shared shared bilik dengan kakak aku . nanti bila dah dapat bilik aku sendiri . hak milik natasha boleh lah aku idamkan bilik yang macam nie . mak and abah tolong pertimbangkan eh ? ^__^'


nak yang biru biru putih macam nie , then ada laptop sekali . boleh eh ? heee


kalau takde laptop pon boleh lah , janji my tilam ada warna pink 


i wish that i can be like cinderella . can i ?

bilik macam nie pon boleh :)

yang nie memang aku suka :)
and if aku kena shared bilik dengan akak aku , aku nak bilik yang macam nie :


best kan ? heeee :)


yang nie pon best


i choose katil yang warna pink , okay .


OMH , yang ini saya tanak . ini PENJARA nama nya