Saturday, November 13, 2010

sayangi perut anda setiap hari ,.. vitagen

perut adalah satu aset yang paling berharga . saya ada perut . saya sayang perut saya .
awak ada perut tak ? awak sayang perut awak tak ? awak minum vitagen ? bagussss . sebab saya tak minum vitagen . kalau minum pun saya curik  adik saya punya . haha .


nak mengenali perut saya lebih dekat ? okay tak payah . tak penting kot bagi korang , saya panggil perut saya si buncit sebabnya selepas saya makan perut saya akan buncit . satiap 3 jam perut saya akan berkaraoke sebab lapar , so saya yang sebagai tuannya terpaksa mencari makan dan makan sampai kenyang , saya bangga kerana gigih makan . hehe , perut saya akan slim semula selepas berak . trust me . i don't know why , tapi bila makan balik , dia akan naik balik . saya jaga perut saya dengan cermelang . hehe . 


ps : actually lah kan aku tak tahu nak update apa , so update lah bende neh , sungguh bosannn .