Friday, November 12, 2010

kenangan :(

BUBYE 2 CEKAL :'( 
I WILL MISS ALL THE MEMORIES OKAY 

hari nie last sekolah . lepas neh mana ada jumpa 2cekal 2010 lagi .
lepas nie mana ada nak gadoe gadoe dengan geng mak nenek , lepas nie dah tak pergi sekolah petang petang , lepas nie dah tak de dah gelak ketawa . semuanya kini hanyalah tinggal kenangan .
bila ingat balek kenangan dekat 2cekal , memang the best kot . rasa macam kenangan terindah .,
cehhh , ahaha . sedih taw wehh , sedih sangat sebab dah ta boleh jumpa puak puak 2cekal 2010 .
rasa macam kejap jea masa berlalu , rasa macam tak percaya party untuk 2cekal dah habis . 
rasa macam , ergghhh ! lidah kelu ___ tapi kan . kalau boleh aku nak ada classmate yang macam 2cekal balek . sekejap jea gadoe . tak sampai beberapa minit dah baik . itulah ragam manusia .
waaaaa , tengah menangis dalam hati neh wehh . 
btw , saya ambil kesempatan ini untuk ucap dekat nazarul thengs a lot sebab bagi cawan tuh dekat aku .
hehe . suka wehh , ada butterflies plak tuh , memang kau pandai .
hehe . terharuuu laahhh . and and terima kasih juga dekat anang sebab tak datang tadi kalau tak abis hadiah aku kena bahan dengan dia . korang nak tengok ke gamba kelas aku ? tak payah lah eh ?
sebab aku malas nak upload . 

list of my classmate :
  1. fahim (ketua kelas)
  2. anna solehah (penolong kelas )
  3. akmal 
  4. syafiq
  5. adhwa
  6. amir shahir
  7. faiz 
  8. muazam 
  9. nazarul
  10. afiqq
  11. amirun
  12. atonk 
  13. amirul asyraf
  14. anang
  15. zaidie 
  16. adha
  17. zuhir (abehhh
  18. amira
  19. farhana
  20. athirah
  21. alya
  22. ain 
  23. alyn
  24. farziana
  25. nadya
  26. fatien 
  27. aryy 
  28. faz
korang korang , aku sayang korang , aku rindu korang .
hope korang bahagia selalu and and jaga diri okay :)

p/s : aku rasa ada lagi seorang tertinggal . sape eh ?