Thursday, November 11, 2010

types of guys who really turns on me


1-lelaki yang berbadan sasa .
okay , yang nie semua perempuan suka , lelaki yang berbadan tuff ini memang menjadi 
idaman setiap wanita wanita yang terlalu obses dengan gaya dan bentuk dada yang terselah .
and and boleh dapat rasakan kesedapan semasa peluk memeluk . awchh sungguh nikmatnya .
oh emm gee , so fucking best ! kalau jalan dengan boyfren yang berbadan sasa , mesti rasa bangga .
kalau boleh nak gantung papan tanda at leher dia , 'he's mine '  kau ada boyfriend macam nie ?
tak ada kan ? watafak -,-

2-lelaki yang memakai shortpants/hoodie dengan t-shirt dan topi 
 ohh ini juga antara jenis lelaki yang menjadi idaman aku :) tak tak , bukan sebab suka tengok bulu dia straight atau kerinting ,ek eleh kau ingat aku batak sangat ke nak tengok .
belum tengok pon aku dah tahu . jawapan dia kerinting right ? teettttt . yeah awak betul wahai natasha -,- , tapi haruslah lelaki yang berbadan sasa (again) bukan nya yang kepeng macam cicak . haha.
dammnnn malas nak kata apa dah . terlalu hot !

3-lelaki yang pakai baju warna pink .
dah tahu dah , mesti ramai lelaki yang tak suka pakai baju warna pink sebab mereka fikir pink hanyalah untuk gegurl yang macam kite kite jeee . salah jawapanya . warna pink adalah warna yang sangat sweet . so bila lelaki memakai baju berwarna pink akan nampak macam sweet penyayang fantastic dan sebagainya .

4-lelaki yang suka bergurau senda 
okay ini memang aku suka . sebab aku suka nakal nakal ., haha . ntah apa ntah tasha neh .
tapi sumpah aku suka , nanti boleh main tampar and tumbuk . i mean cara slow2 lah .
kalau kuat2 ! nak mati ar citea dia ! dayusssssss .

5-lelaki yang berduit .
memang dasar duitan ___ serious sapa tak suka duet ? semua suka right ?
tipu lah kalau ada orang cakap tak suka , menipu jea . KAU PUN SAMA MATA  DUITAN ,
MATERIALISTIC ! HAHA :D

sampai disini saja . malas nak update bebanyak . bubye ppl :)