Saturday, January 15, 2011

aiman hakimi

awak kenapa nie ? apa salah saya ? saya sedih taw awak buat saya macam nie . awak sekejap sekejap stop mesej dengan saya . sekarang nie awak dah tak selalu kan super saver dengan saya . kenapa wak ? apa salah saya ? cuba awak bincang dengan saya , cuba awak jujur dengan saya ?

awak saya faham , saya dengan awak tak pernah jumpa . gambar jela yang boleh buat penawar rindu .  suara awak , gelak ketawa awak semua tu dah cukup untuk buat saya gembira . awak . saya taknak kita break . awak tahu kan saya sayang awak . saya tak nak orang lain .

awak , jangan paksa saya couple dengan orang lain . saya sanggup taw tunggu awak . even seribu tahun lamanya . awak selalu cakap 'bie , boo bukan apa . boo nak tengok bie bahagia . bie tak jeles ke tengok kawan kawan bie pergi dating selalu . tak jeles ke tengok kawan kawan bie balik dengan bf masing masing . '

awak , kan saya dah cakap . say tak jeles . hati saya just untuk awak . lagipun dekat sini saya ada fatien yang selalu teman saya lepak . yang selalu makan aiskrim dengan saya , yang selalu dengar nasihat saya , yang selalu buat saya ketawa . saya ada dekna , yang selalu tolong saya , yang selalu nasihatkan saya , yang tolong ajar saya naik motor .  . saya ada illi , yang selalu balik sekolah dengan saya , yang teman kan saya pergi beli jambu batu dekat depan sekolah . saya ada faz , yang selalu ajak saya bahan orang , yang selalu backup saya bahan orang , yang selalu ajak saya cakap pasal budak hot and ensem yang ada dekat sekolah  , and yang ajar saya jiwang . **kalau tak takde maknanya saya nak nyanyikan lagu malam malam buta at awak , kan ?. and saya ada aryy , raja and anies yang selalu buat saya ketawa  waktu rehat .. awak sendiri yang cakap . kalau boyfriend tak ada , bestfriend mesti ada . kan , sekarang saya dah ada dorang yang boleh gantikan awak .

awak , maafkan saya kalau saya ta sempurna bagi awak . cuma saya pinta , awak janganlah tinggal kan saya . please saya merayu . awak dengar kan apa yang saya cakap :'( saya sedih taw bila awak suruh saya cari penganti baru . awak , saya sentiasa menanti awak .


with lotsa love tasha yang terlalu comel 
i love you aiman hakimi :'(

ps/korang meluat ke aku jiwang jiwang ? sekali sekala laa . bukan senang tasha nak jiwang . haha