Thursday, January 13, 2011

teacher teacher

tadi masa waktu kemahiran hidup my teacher was so busy . tak tahu lah pasal apa tetapi setelah aku tanya . cikgu tuh menjawab yang dia busy sebab nak uruskan SPBT . so dia kena ponteng mengajar kelas 3 cekal . jadi mesti ada guru yang menganti dia kan ? mula mula tak excited pon nak pergi belajar dengan teacher lain sebab teacher yang ajar aku kemahiran hidup tu best . banyak mulut , so boleh berborak dengan dia kan ?


HAHA , aku punya kelas pon berjalan menuju ke libary . and then tahu tak ada cikgu cantek molek sungguh tengah tunggu kita orang and i was extremely shocked . haha . why this teacher is so pretty .and i am so jealous . but nevermind , i will look like she when i growth up . hey teacher . i felt like to know you closer . can i ? can la , can laa -,-


okay tasha , berhenti mengharap . kalau tak boleh kenal dia , berdiri rapat sebelah dia pon boleh laa . so aku pun pergi dekat dia . yaallah . wangi gilaa sial perempuan nie . haha . tahu ta . dia nie dala wangi , suara sedap . speaking english bukan main pekat lagi kan ? sumpah kau perfect doe . 


time dia mengajar , dia ajar kita orang like kelas pemulihan but not bad lah . sangat best doe . tak macam teacher yang ajar aku bahasa english tuh , ntah apa apa ntah . garang gilaa nak mampus . blaa la wehh . sikit nak cakap ' i already say i don want to hear any one who speak malay language in my class ' okay okay . aku melayu , so pergi matilah aku nak cakap bahasa melayu ke apa . apa kau pikir kau tuh perdana menteri . 


what a pity laa kan ? tengok aku dah kutuk kau dalam blog aku . tapi apa apa hal kau memang terbaik laa miss aqilah . hope kau mengajar aku tahun depan . hihihi .