Monday, November 22, 2010

kau cerita apa sekarang ?!!

kau nie apahal doe ?! kau cakap lepas layan cousin cousin kau semua tuh , kau akan layan aku lama2 . buat super saver 4 jam semuanya . taik kau ahh 4jam ! semalam aku mesej , aku cakap buat super saver sekarang . kau cakap malu semua sebelah ada abang . masalah abang jea kan ! sial sial sial ! kau tak respect aku langsung sebagai gf kau ! bila aku dah marah marah kau sampai pukul 3.30 a.m . aku cakap aku nak tidur . kau balas bye jea . en ?! gampang apa kau nie hah ?!
bila aku bangun tidur aku tengok mesej , or micall semuanya takde . bila aku kol kau ! kau off fon ! watafak apa kau nie hah ?! aku geram sial dengan kau . dua hari kau off fon ! hari nie kau tak on fon lagi ! puki !! 




sekarang aku betul betul marah ! go to hell lah kau !