Sunday, November 21, 2010

kak myra yang cantek molek sungguh :)

kak myra cerita pasal aku dekat blog beliau . sebenarnya . okay aku terharu . haha .
siapa tak suka en kalau ada orang cakap bende baik pasal dia . kalau bende jahat . errr . i hate it !!
haritu , beliau datang rumah aku  masa raya haji . sememangnya aku nak borak borak dengan beliau . kepala cakap pergi jela . tapi hati nie ahh ,. yang gatal sungguh peg cakap tak payah , beliau bukan kenal aku :D
suka tengok kak myra senyum . cute sangat . super duper cute . sampai my abang punya kawan tergoda . cehh . best kan kalau ada senyuman yang mengoda .
acha tak tahu senyum . kalau senyum still muka macam setempek taik dekat tepi jalan .
puihhh . ini tipue . haha .

pss : she is more beautiful then me . she have a shinny hair . but me . erghh . my hair is like rambut yang terbakar . kan kan ? heeee :P